torstai 6. helmikuuta 2014

Pahoja unia?

Ihan supermahtavaa, Kona pääsi kouluun!!! :) Joka kestää vain vuoden ja sit on ammatti.
Parin viikon päästä jäädäänkin sitten Aadan ja Nalan kanssa jo itsekseen kotiin. Siinä voi olla tottumista kun oon niin tottunut siihen että Kona on mun kanssa kotona ja tekee meille ruokaa ja auttaa Aadan kanssa. Noh, onneksi Aadalla on nykyään hyvä unirytmi ja se nukkuu hyvin päiväuniakin yleensä. Pääseepähän tässä elämässä vähän eteenpäin kun toinen sais ammatin ja siitä pääsis töihin :) Sitten on mun aika kouluttautua myöhemmin, mä kun olen terveyden takia yhden koulun keskeyttänyt ja sen takia että ala ei sit tuntunut omalta. Sit pääsin välivuoden jälkeen autoalalle ja selkä petti josta seurasi lukuvuoden keskeytys ja olisin voinut aloittaa viime syksynä sen uudestaan mutta tosiaan Aada oli sit jo tuloillaan :)
Ehkä mä keksin jonkun alan itselleni minkä kroppa kestää, tuppaa vaan kaikki kiinnostavat olemaan just sellasia mitä ei kestä :/

Ei mulla mikään kiire ole kouluun. Mä kyllä todella haluan ammatin itselleni koulun kautta mutta nyt mä nautin kotiäitiydestä. Vaikka ei tämäkään aina mitään ruusuilla tanssia ole mutta tää on mun elämää nyt :)

Eilen kävin tosiaan Tikkurilassa ostamassa kaksi kirjaa vauvan kehityksestä ja leikeistä vauvan kanssa, ihan mielenkiinnosta kun maksoivat vaan 5euroa :) Myyjä sit vinkkas mulle kirppiksen siitä, Punaisen ristin Kontin, superhyvä kirppis. Siel oli kaikkea mahdollista ja sit vauvoille kaikkea mahdollista. Ostin pari bodya sieltä, 68cm Rolling Stones body ja 74/80 Me&I body :) Maksoivat hurjat 1,50e :) Aattelin joku päivä että lähden Aadan kanssa käymään siellä katsomassa vähän tekstiilejä ja kodin sisustusta.




Viime yönä alkoi Aadan totuttaminen myös siihen että aamuheräämisen jälkeen menee takaisin pinnasänkyyn nukkumaan eikä enää jää mun viereen sänkyyn, sehän sujui erittäin hyvin Aadan osalta mä vaan nukahtelin pystyyn kun Aadaa syötin joskus aamulla unisena. Kymmenen jälkeen se sit tyytyväisenä heräs pinnasängystä, nykyään ei oikein edes kilju sängyssä vaan jokeltaa ja kertoo meille juttuja hetken aikaa :)

Tossa aikaisemmin illalla Aadaa pitkästä aikaa oikein kunnolla nauratti, mentiin vaihtaa vaippaa ja yöpukua päälle niin bodya pois ottaessa alkoi kauhea kikatus ja siitä ei tullut loppua sitten millään kun mä hämmennyin mitä se naureskelee ja rupesin itse nauraa Aadalle kun se oli niin suloinen kun kikatti naama virneessä niinkin yksinkertaiselle asialle kun vaatteiden riisuminen :D

Meillä tosissaan nykyään nukutaan levottomasti, Aada pyörii sängyssä ja välillä imeskelee peukaloa, välillä herää kauhukohtauksiin? ja tosiaan saattaa herätä jopa siihen että me mennään hiljaa nukkumaan. Meillä kun on tää hassun mallinen kaksio niin meillä makkarissa nukutaan me ja pinnasänky on sängyn vieressä, makkarista on myös pääsy keittiöön, vaatehuoneeseen ja kylppäriin olohuoneen lisäksi. Nyt onkin sit kiva kun Aada heräilee pieniinkiin ääniin niin saa tosissaan varoa liikkumista kämpässä :D En tiedä onko tää sit joku ohimenevä vaihe vai miten Aadan sais taas nukkuu ilman noita heräilyjä millon mihinkin. Ei mua haittaa sen heräily öisin mutta on se sille itselleen kurjaa kun herää pieniin ääniin tai näkee jotain pahaa unta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti