keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Luopumisen tuska :D

Aada keksi että se osaa ryömiä myös eteenpäin! Enää ei mennä vaan ympyrää vaan kauheella vimmalla eteenpäin. Aamu menikin rattoisasti Aadan touhuja seuratessa, tai siis aamupäivä :D Nukuin kauhean levottomasti ja aamupäivällä herättiin Aada meidän välissä, ei mitään muistikuvaa mihin aikaan olen sen sänkyyn ottanut tai montako kertaa se yöllä heräs. Alkuyön ainakin nukkui tyttö aika levottomasti ja kävin pari kertaa ottamassa syliin kun rupesi kesken unien itkemään. Aamupäivällä onneksi taas hymyillytti ja kun nousin sängystä niin Aada jäi Konan kanssa hetkeksi hengailemaan ja esittelemään varpaiden imeskelytaitojaan. Mä en varmaan ikinä kyllästy tohon, on se vaan niin hupaisaa. Vaipanvaihdossakin menee samantien varpaat suuhun ja sit kellahdetaan kyljelle ja tehdään vaipan vaihdosta mahdollisimman hankalaa :D

Aamujumppa :)


Kauhean lujaa ei Aada vielä ryömi mutta tahtoa riittää ja jalat potkii vimmastusti vauhtia, sit kun ei enää pääse mihinkään tai tulee lelu eteen niin alkaa kauhea huuto :) Muutenkin tänään ollut tosi äänekäs. Päivällä tuli aika äkkiä uudestaan väsy ja lähdinkin Aadan kanssa käymään kaupassa niin tälläkertaa nukahti hyvin äkkiä ja nukkui ainakin 3-4tuntia sitten ulkona :) Mä ehdin hyvin pestä pari koneellista pyykkiä ja puuhastella.
Sitten Aada melkeinpä mölysikin koko illan ja touhusi lattialla. Tänään ei paljoa sylissä olla oltu vaan makuupussin päällä lelujen kanssa. Aada tosiaan puklasi leikkimatolle niin se on kuivumassa :D



Kirjoittelin tossa pitkästä aikaa Aadan vauvakirjaankin, niin se aika kuultaa jo nyt muistot kun ei meinaa muistaa osaa asioista :D Aada taas nukkuu, söi kiltisti iltavellin ja joutui vaan kerran käydä nostamassa pinnasängystä syliin. Millonkohan sitä pääsee eroon noista yösyötöistä kun välillä tuntuu että on ollut niin koomassa että aamulla ihmettelee mitä hittoa Aada tekee sängyssä :D

Kaivelin taas Aadan vaatteet läpi ja pesin kaikki isot koot kanssa ja viikkasin alimpaan laatikkoon talteen, siellä oli pari 86cm bodya mitkä näytti niiiiin isoilta :D Osaa 74cm bodyista näytti kooltaan vastaavan noita isoimpia 68cm bodyja mitä meillä on käytössä joten otin ne käyttöön kanssa. Ne kaikki hurjat kolme bodya olikin sitten lahjana saatuja Angry Birds bodyja :D
 Mä pakkasin kans Aadalle pieneksi jääneitä vaatteita eilen niin että osan vien neuvolan kierrätyslaatikkoon maanantaina, osan säästän ja osan laitan "kirppislaatikkoon" odottamaan mitä keksin niille. Päätin nyt säilyttää Aadan ihan ekat sopivat vaatteet, sen ihan ensimmäiset sopivat pienet apinahousut <3
 Sit äitiyspakkauksen sisällön säilytän kanssa, sen toppapuvun ja vanupuvunkin sit kun jäävät pieneksi. Sitten mietin jo kun katselin nyt käytössä olevia vaatteita mitä olen ostanut että miten mä pystyn luopua niistä, mä varmaan siis säilytän kaikki :D No toivottavasti en koska säilytystila loppuu yksinkertaisesti kesken. Mutta on se kiva sitten joskus vuooooosien päästä fiilistellä kun on tallessa Aadan vaatteita ja muita muistoja vauva ajasta. Sit jos Aada saa joskus lapsia niin voin näyttää sille mitä sillon on ollut äitiyspakkauksessa kun se oli vauva, tai miksei muutenkin.
Kyllä mä nyt sittereistä ja semmosista pystyn luopumaan, niillä nyt ei niin kauheasti tunne arvoa ole mutta vaatteet, lelut ja muut tekstiilit niillä sit taas on.

 Mulla itselläni oli pitkään tallessa vihreä dinosaurus pehmolelu jonka sain ihan pienenä, se oli mulla vielä täysi-ikäisenäkin mutta sitten Iisa sen jossain vaiheessa tuhosi. Sit Aadan pinnasängyn yläpuolella seinällä roikkuu mun parikymmentä vuotta vanha mekko mikä mulla on ollut päällä joskus tosi pienenä. Aadalle se ei vielä ole sopiva mutta johonkin juhliin se kävisi tulevaisuudessa.




ps. Aada alkaa kovasti vaikuttaa punapäältä nyt kun hiukset on ruvennut hitaasti mutta varmasti kasvamaan. Sit meitä olisikin kaksi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti