perjantai 17. tammikuuta 2014

Siivouspäivä

Mä niin toivon että Aadan kanssa jatkuu yhtä hyvin jatkossakin. Viime yönä nukahti ennen puolta yötä taas ihan itse sänkyynsä, heräsi aamulla kuuden aikaan syömään ja sit jäi mun viereen nukkumaan ja nukuttiin yhteentoista asti vielä :) Mä sain eilen selkähieronnan ja Voltarenia selkään niin mäkin jopa nukuin hyvin pitkästä aikaa. Yleensä itse saan nukuttua sen nelisen tuntia ja sit kasailen itseäni pari tuntia ja takas nukkumaan :/
Pitäis alkaa käydä taas kävelyllä Aadan ja Nalan kanssa päivittäin mutta nyt kun alkoi noi pakkaset niin mua ei kiinnosta pätkääkään käydä ulkona :D Nalan kanssa kyllä käyn kun on pakko viedä sitä hädille.

Aadaa ei huvittanut herättyään poseerata :)

"Jos vois mennä takas nukkumaan, en jaksa"

Aamukahviseuralainen

Näin se tutti menee suuhun..
Meillä oli tänään operaatio olohuoneen järjestyksen uusiminen josta osa jää huomiselle. Sitä ennen Aadan seurassa siivoilin keittiössä ja pesin kaikki tuttipullot, myös kahdeksan uutta, tiskit ja pyyhin kaikki ovet. Aada onneks viihtyi hyvin sitterissä kun sai katsella mitä teen, keskusteli vaan henkeviä ja söi leluansa :)



Aadan kaappi
Mun varmaan tarvii keittiöstä tyhjentää kohta isompi kaappi Aadan tavaroille tai sit tunkea vaan toi ylinkin hylly täyteen tavaraa, ainoa ongelma etten mä yletä sinne :D Pesin tänään kaikki Aadan tuttipullot joita on tosi paljon mutta ei siltikään liikaa, on niissä pari joita ei ollenkaan käytetä jotka on tungettu ylös piiloon. Nyt Aada taas juo jauheesta tehtävää äidinmaidon korviketta joten kaappi ei pursua niitä purkkeja, pari purkkia vaan varalla jos lähdetään jonnekin.

Kaivelin kans tänään Aadan 62cm vaatteita pois laatikoista kun alkavat olla niin pieniä, sillä on kuitenkin iso läjä noita 68cm :) Säästääpähän vähän tilaa kun pistää pienet vaatteet kiertoon. Koska mä oon myös ostellut aika paljon noita 68cm niin on myös hienompia vaatteita päälle sit mun mielestä :) Eli vinkvink sukulaiset jotka roudaa niitä lahjoituksia Aadalle niin otetaan mielummin vastaan Lindexin lahjakortteja :D Sillon ei käy niin että kaikki bodyt on punaisen eri sävyjä..

Aadalla on kolmen päivän päästä 4kk neuvolalääkäri, vähän jännittää miten se menee. Tähän mennessä kyllä kaikki neuvolat on mennyt hyvin, Aada kasvaa normaalisti, onko se nyt sit +1 käyrän mukaan tähän mennessä. Ovat aina kehuneet kun Aada on jäntevä, kannatellut päätään ihan pienestä yms.Mä en vaan ymmärrä vauvan erinäisistä kehitysvaiheista yhtään mitään, kaikkea ne testailee neuvolassa ja Aada "läpäisee" testit :D

Nyt Aada on nukkunut taas ainakin tunnin pinnasängyssä joten itsekin suuntaan unten maille pikkuhiljaa :)








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti