keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Mökkihöperö

Mä kävin eilen taas ihmisten ilmoilla Aadan kanssa, kun on kotona melkeinpä koko ajan niin on ihan kivaa käydä keskustassa pyörimässä, siis Helsingin keskustassa. Mä en ole vieläkään sisäistänyt olevani nykyään Vantaalainen, eilenkin selitin kun me kröhömm.. eksyttiin forumiin, että joo ollaan helsinkiläisiä mutta sit eksytään jonnekin forumiin.. En oo ihan hetkeen käynyt siellä :D

Kauhee pakkanen oli kyllä eilen, mä mietin pitkään että mitä hittoa mä laitan Aadalle päälle mutta kaivoin sitten liian ison toppahaalarin ja villahaalarin sinne alle :D Ei sillä ainakaan kylmä tullut, eikä kyllä kuumakaan muutakun junassa paluumatkalla..
Vein viideks Aadalle pieneks jääneen haalarin jollekin naiselle ja sit näin Viiviä ja mentiin tosiaan eksymään sinne forumiin ja siitä löysimme onneksi tiemme Kampin Arnoldsiin. Aada jaksoi ihmetellä menoa eikä oikeastaan valittanut mitään. Syötiin donitsit ja otettiin kahvit mukaan Arnoldsista :)

Kaupungilla

Eilen oli kyllä hyvä päivä Aadallakin, mitä nyt illalla pieni huutokonsertti kun väsytti. Illalla kun Kona vaihtoi Aadalle yöpuvun ja pyyhki sen naamasta ryönät pois niin Aada taas vähän nauroi :) Mä en tiedä mitään ihanamman kuulosta pienen vauvan nauru <3 Siinä kyllä sydän sulaa :)



Testailtiin uutta hupparia..

..Aadan mielipide oli tämä.

Sain ihan itse kasattua uuden sängyn Aadalle toissa päivänä ja purettua vanhan pois. Mä oon ihan rakastunut tohon Brion sänkyyn, kymmenen kertaa kätevämpi kun vanha. On myös kymmenen kertaa suolaisempi hintakin kun Ikea pinnasängyllä.. Toki on tarkoituksella iso, mikä tarkottaa että joudutaan lakana ostoksille kun on kaksi ei muotoon ommeltua lakanaa..

Testaamassa heti uusi sänky




Aada nukahti aika helpolla puolenyön aikoihin ja heräs tossa puoli kahdeksalta hetkeksi syömään ja nyt nukkuu edelleen. Mä täällä juon kahvia kipeän selkäni kanssa kun kaikki muut nukkuu, jopa koira :D Ehkä mä sit nukun päiväunet Aadan kanssa jossain vaiheessa.

2 kommenttia: