perjantai 10. tammikuuta 2014

Hyvin menee

Yöt on alkanut mennä paremmin :) Kaksi yötä mennyt niin ettei Aada ole herännyt edes syömään, nukkunut 7-9tuntia tyytyväisenä. Toki myös kaksi yötä ollaan tapeltu unta vastaan ja Aada on tosiaan kahdenkolmen aikaan yöllä vasta nukahtanut. Viime yönä nukahti aivan itse pinnasänkyyn ja otti vieläpä tutin suuhunsa. Mä olin kyllä niin iloinen siitä :) Samoin nukahti äsken syliin koko ajan niin vein sänkyyn ja siellä nukkuu. Jää nähtäväksi nukkuuko vaan hetken aikaa ja valvotaanko sitten pitkäänkin.



Eilen käytiin kavereilla kylässä koko perheen kera :) Aadalla meni matkat hyvin vaikka olikin suurimman osan matkoista hereillä vaunuissa. Ihan hiljaa tuijotti maisemia :) Kannatti ottaa koppa pois niin viihtyy taas. Aada sai sieltä muovikassillisen vaatteita ja hyppykiikun :) Oli ihan mukavaa olla ihmisten ilmoilla kun on tullut oltua niin paljon kotona. Mä olen lähinnä käynyt kaupassa ilman Aadaa. Pitäis ottaa itseään niskasta kiinni ja lähteä ulos kavereiden kanssa ja jättää Aada isänsä hoiviin kotiin :) Kerran oon ollut yön pois ja oli mennyt hyvin. Silti oon semmonen että soittelen että miten menee ja huono omatunto ulkona olosta vaikka tekis ihan hyvää välillä :)

Huomenna mennään varmaan Aadan kanssa mun äidille kylään. Pääsee Aada ihmettelemään kaloja, kilpikonnia ja muita :) Nyt meillä on tyttöjen ilta Aadan ja koiruuden kanssa kun Kona lähti kaverinsa kanssa ulos.
Mä kävin tänään shoppailemassa Aadalle uusia vaatteita.. Taas.. En voi sille mitään, Lindex vetää mua liikaa puoleensa :D Ostin Aadalle yöpuvun, housut, 3bodya ja hupparin.
Eihän tuo periaatteessa tarvitse mitään vaatteita enää. 62senttiset on melkeinpä kaikki pieniä ja 68senttisiä meillä on jo ihan kiva läjä tuolla mutta musta on kiva ostella Aadalla kivoja vaatteita :) Haalareitakin on joka lähtöön ja muita ulkovaatteita. Oon Aadalle ehtinyt jo kaks talvihaalaria ostaa, toinen on jäänyt tosin pieneksi. Sit on äitiyspakkauksesta tulleet ja lahjoina tulleet. Plus mun mummi kutoo Aadalle villasukkia, hattuja, lapasia yms :)


Mummin tekemä vielä iso pipo :)


Nyt on aivot niin jäässä että minä menen keittämään kahvia ja pelailen hetken aikaa Battlefieldiä ja mietin sitten mitäs sitä tekis kun Aada nukkuu. Siivotakaan ei tarvi kun Kona mutsi on käyny kaksi kertaa kylässä tällä viikolla ja tosiaan siivonnut :)

Saa ehdottaa aiheita mistä kirjottais :)

1 kommentti: