sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Hampaitako?

Huhhuh, mä oon ihan väsynyt vaikka kello tulee vasta yhdeksän. Viime yönä Aada nukkui tosi hyvin mutta minä en. Mulla särki selkää ja mikään asento ei ollut hyvä. Sit aamuyöllä nukahdin istualteen seinää vasten sängyssä josta kyllä niska kiittää..

Aada on ollut vähän pirteämpi tänään ja on nukkunut päiväuniakin. Ei olla mitään ihmeempiä puuhattu. Aamulla Aada heräs joskus puoli kahdeksalta syömään ja nukkui sen jälkeen yhteentoista, siihen asti kun mä nousin siis ylös. Meinasi että äiti ei saa juoda kahvia rauhassa :)

 Meille on muodostunut tapa tästä että yhdentoista aikaan heräillään ja mennään keittiöön vaipanvaihdon ja vaatteidenvaihdon jälkeen. Mä keittelen kahvia, syötän Aadalle sosetta ja maitoa päälle, sit kun Aada on syötetty niin mä saan juotua kahvin rauhassa ja oltua läppärillä kun Aada hengailee tyytyväisenä sitterissä.

Tänään kävin ostamassa Aadalle lisää vaippoja ja velliä kokeiluun. Oli helkkarin kylmä mutta kerrospukeutuminen kannattaa. Tein myös Aadalle itse perunaporkkana sosetta muutaman purkillisen, mua ei yhtään kiinnosta ostaa kaupasta tollasia soseita mitä voi tehdä kotonakin. Hedelmä ja marjasoseet ostetaan ihan vaan sen takia että hedelmät ei ole mitään kovin halpoja.. :)

Mainoksen uhri kiittää



Päivä menikin keittiössä hyvin pitkälti, tein soseiden jälkeen mokkapaloja meille :) Keittiö ei enää näytä yhtää siltä että olisin siivonnut siellä aamulla..

Konan kanssa tänään kauhisteltiin että voiko Aadan ikäiselle jo puskea hampaita!? Aada on jo pidemmän aikaa kuolannut kauheasti ja tykkää pitää sormia suussa kauheen mölyn kera, sit kun on ollut tota vähäistä lämmönnousua välillä.. Kahdessa kohtaa alaleuassa on valkoisemmat kohdat ikenissä. Pitänee aamulla ottaa asia puheeksi neuvolassa :D Purulelu ollut tänään ahkerassa käytössä. Aada ihan itsekin yritti mutustella sitä..







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti