torstai 17. huhtikuuta 2014

Niin se vierähti taas melkein kuukausi ilman että jaksoi päivitellä blogia. Päivät on aika vauhdikkaita välillä Aadan kanssa ja sit kun illalla neiti menee nukkumaan niin mielummin istuu sohvalle ja on Konan kanssa kun istuis koneella :D


Yleensä meillä on Aadan kanssa ihan kivaa kahdestaan kotona, ei olla käyty oikein missään muualla kun mun mummolassa ja sit mummin kanssa ostoksilla :D Välillä Aadalla on aivan kauheita kiukkupäiviä millon huudetaan päiväunista ja oikeastaan kaikesta. Onneks useimmin on hymypäiviä. Aada ryömii edelleen kauheeta kyytiä ympäri kämppää, sit se kiipeilee jo matalille tasoille, konttausasennossa on hauskaa hytkyä edestakas mutta kontata ei osaa vielä, nukkuu pinnasängyssä pyllypystyssä ja osallistuu kodinaskareisiin.

 Mä aloitin muutama päivä sit ab ja squat challengen ja Aada auttaa mua treenaamaan repimällä hiuksista ja roikkumalla vaatteissa ja olemalla edessä, yleensä se onkin sitterissä sen aikaa tuijottamassa mitä äiti tekee. Ekat pari päivää oli aika tuskaa mutta nyt alkaa jo helpottaa. Nyt kun Aada nukkuu päikkäreitä niin oli aikaa tehdä jo heti aamupäivästä kyykyt ja punnerruksia :) Ihanaa kun alkaa tulla kesä, Aadakin tarkenee pihalla jo kevyemmällä pukemisella ja muutenkin piristää kummasti kun alkaa olla valoisaa ja aurinko paistaa. Mä oon ryhdistäytynyt oman ulkonäköni kanssa, laittamalla edes hiukset kiinni ja vähän meikata päivisin niin on itsellä paljon parempi fiilis kun se että peilistä katsoo väsyneen näköinen moppitukkaäiti. Sit oon ostanut itselleni vaatteita, kotiin housut, sit farkut, pari toppia ja alusvaatteita. Vielä pitäis ostaa kesää varten kengät :) Aadakin on saanut jonkun verran vaatteita, mun mummi on ostanut vähän ja me ollaan vähän osteltu ja sit saatiin tosiaan isompia vaatteita Aadalle kauhea läjä sillon joku aika sitten :)

Viimeviikonloppuna saatiin Konan kanssa muutaman tunnin vauvavapaa ja lähdettiin sit ostoksille ja syömään ihan kahdestaan :)

 Kuten seuraavasta kuvapläjäyksestä huomaa niin meidän puolivuotias päätti tarvitsevansa tutin.. Mä jo ehdin iloita että jee tutiton lapsi.. :D




































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti